Sunday, July 9, 2017

בא לי להצטלם

בא לי להצטלם ולהביא לידי ביטוי את מי שאני בעיני עצמי

מה יהיה בצילומים?
אציג בהם את המחשבות, השיגעונות, התשוקה, הצבעים, הכוח, היצירה, היופי והשמחה.

כמה רחוק אלך?
צפויה לי חוויה מסעירה כשאצטלם, כי אשחרר בה את כל המחסומים שיש לי.

מה אעשה עם התמונות?
אהיה גאה בהן, את חלקן אעלה בפייסבוק – יהיו לי תגובות רבות והמון לייקים, חלק מהתמונות אשמור לעצמי ואשתף אותן עם מי שיוכל להעריך את העומק שלהן.

מה יגידו בבית?
מתי שהוא צאצאי יגיעו למחשב שלי, יפתחו את התיקיה שתקרא "עדי 2017", ידפדפו בתמונות שבה ויגיד, "וואו זאת סבתא עדי, אנחנו רוצים להיות כמוה".

למה זה לא קורה?
כי אני יודעת שהצלמת שיכולה לעשות עבודה כזאת בדיוק כמו שאני מתכוונת היא אני, וטכנית זה מסובך.

מה תעשי בנדון?
אצלם אחרות שרוצות להצטלם, ולהביא לידי ביטוי את מי שהן בעיני עצמן.

ואיפה את תהיי בתמונה?
אמשיך לעשות סלפי ג'ינג'ים עם החתול שלי.










No comments:

Post a Comment