Sunday, July 16, 2017

החיים הצבעוניים שלנו

החיים הצבעוניים שלנו

השיפוצניקים יצאו, וקירות ביתי בהקו בלובנם. שבועיים מאוחר יותר התהפכו חיי, הייתי במצוקה גדולה והרגשתי שאינני יכולה להכיל את הלבן הנקי הזה בבית.
נסעתי למחסן הטכני בכפר ויתקין, קניתי צבע תורכיז עז ובעזרת פיסת בד מרחתי אותו בספונטניות על הקירות. לא נחתי עד שלא נשארה פיסה לבנה אחת. ואז התיישבתי ליד שולחן האוכל, הסתכלתי סביב, והרגשתי בשלווה נעימה.
לצבעים תמיד היתה נוכחות גדולה בחיי, בשנים האחרונות חקרתי והעמקתי בנושא והבנתי שלכל צבע יש משמעות, ושעליהם להיות בחיינו בטיימינג הנכון.
בהרצאה "החיים הצבעוניים שלנו", אני מספרת את הסיפור הצבעוני האישי שלי שמלווה אותי בחיי, אני מדברת על משמעות הצבעים, ומשתפת את הקבוצה בסיפורים של המשתתפות.

ההרצאה מלווה במצגת צילומים צבעונית במיוחד







הציוד הנדרש למפגש:
אמצעי להקרנת הצילומים על הקיר, בהרצאה ביתית ניתן להשתמש במסך טלוויזיה גדול אליו אוכל לחבר כבל שמתחבר ללפטופ שלי.





כמה מילים עלי ועל הפרויקטים שלי:
שמי עדי אדר, אני צלמת פעילה, מרצה, מעצבת תכשיטים ויזמת. לאחר 33 שנים מרתקות בהן עבדתי כצלמת בקבוצת "ידיעות אחרונות", רוב הזמן כצלמת המערכת של שבועון "לאישה", החלטתי לשנות כיוון ולחבר את הידע הרב שצברתי בצילום רב תחומי בעבודתי העיתונאית, עם ההיכרות המיוחדת של כ-15,000 נשים שונות אותן צילמתי.

מאז הפכתי לעצמאית פתחתי סטודיו לצילום, אני מקיימת סדנאות צילום והשראה לנשים, בהן ניתן לצלם גם בטלפון הנייד, מלווה טיולי נשים בהודו כמפעילה חברתית וצלמת, אוצרת תערוכות בגלריית הרחוב ע"ש אופיר חן בכפר ויתקין ומרצה במסגרות פרטיות ובמסגרת "פרויקטים אמנותיים בקהילה".

ליום האישה צילמתי את הפרויקט "27 המוזות", תערוכה קוצרת ביקורות מצויינות ושבחים רבים - והעלתה את גלריית הרחוב על מפת האמנות הארצית. "27 המוזות" זוכות לאלפי ביקורים, רייטינג שכל גלריה נחשבת במרכז היתה שמחה בו. ברמה הקהילתית, זו תערוכה משמעותית הרבה מעבר לאמירה האמנותית שבה. 

מצורף לינק על התערוכה "27 המוזות"https://adiadart.blogspot.co.il/2018/03/27.html

בניתי סדרת הרצאות וסדנאות מרתקות ואישיות, בהן אני מוציאה לאור עולם נשי מלא השראה וויזואלי, בו כולנו יכולות להשתתף ולמצוא את עצמנו.


הרצאות נוספות שלי:

מי היא ההשראה שלנו - סיפור יצירת פרוייקט "27 המוזות"
איך נולד רעיון – איך יוצרים פרוייקט אמנותי בצילום - על צילום והשראה
צלמים וצלמות מטעם עצמם - שתי צלמות ושני צלמים, מספרים סיפורים מרגשים בתמונות
צילומי דיוקנאות מאז ראשית הצילום ועד היום – איך אנחנו נראים
ערב רב פרצופי – סיפורי צילום, מאחורי הקלעים של הפרויקט "27 המוזות" 
עץ המשאלות שלי

אשמח לחלוק אתכן חוויה מרתקת של סיפורים, צילום והשראה.




Adi Adar
+972559979280

No comments:

Post a Comment