Wednesday, July 26, 2017

בואי נעשה אמנות ביחד

 אפרת דרכי, המצלמה שלי ואני בהרפתקה משותפת
יולי 2017

להצטלם זאת מילה שיש לה אינספור משמעויות, כולנו מצטלמות -
לתעודת הזהות, לדרכון, לרישיון נהיגה. אלה צילומים שאנחנו לא עושות עניין מהם, מי כבר רואה אותם.
בשכונה שלנו שקוראים לה פייסבוק עלינו להתאמץ יותר, כולם רואים.
אנחנו יכולות להסתפק בסלפי נחמד, למשל כזה שהאפליקציה שלו מסכימה לצלם אותנו רק כשאנחנו מחייכות, וכדי שנהיה ממש מרוצות, היא מפעילה מטה קסם ומשאירה אותנו בנות בלי גיל 100% פלסטיק.
זה יפה אבל קצת לא אמין?
נעזר בשרותי צילום מקצועי, עם מאפרת שתחליק לנו את הפנים, ותבליט את התווים, ותאורות שיאירו אותנו כמו שצריך, ויקליקו עלינו לפחות 200 פעם.
אהמממ, יפה. אפשר לשדרג את תמונת הדרכון.


"יש לך סטודיו?" שואלים אותי.
"כן יש לי, ואני לא זוכרת מתי הייתה הפעם האחרונה שגללתי את הרקעים שבו למצב צילום.
אלה שבאות להצטלם אצלי רוצות לעוף איתי לעולמות מופלאים. מקומות של חופש ואמת, שם אני מוצאת את היופי שלהן בלי פילטרים מלאכותיים וביחד אנחנו עושות אמנות.







פנינה כהן - 18.7.2017



No comments:

Post a Comment