Thursday, July 20, 2017

מה הקשר בין פטריות ומקלות כביסה?



אחת מאלף - פטרייה אחרי הגשם

הביטוי "צצים כמו פטריות אחרי הגשם" מתייחס להופעתם בהיקף נרחב של כל מיני דברים.

אז איך זה קשור למקלות כביסה?


מכל עבודות הבית בהם אני מעורבת, הכביסה חביבה עלי במיוחד. שם יצרתי לעצמי דפוס עבודה יוצא דופן שנוגד את רוב עולמות תחזוקת הבית שלי. עולם של סדר מוקפד.

להלן פרטי התהליך:
  1. מיון הכביסה (גילוי נאות - אין מה למיין בכביסה שלנו בה מנעד הצבעים, האיכויות והחומרים מוגבל).
  2. פקק נוזל כביסה אקולוגי בתוך תוף המכונה.
  3. הכנסת הכביסה.
  4. פקק מרכך כביסה במקום המיועד לכך.
  5. לחיצה על כפתור ההפעלה בתכנית קבועה: 40 מעלות ב-50 דקות.
  6. תליית הכביסה בחצר (זו דרכי לשמר עולם נכחד שנקרא חבלי כביסה). אני תולה את הבגדים לפי נושאים, בסדר מוקפד ומוגדר מראש.
  7. הורדת הכביסה מהחבלים בסדר שבו נתלתה, תוך כדי קיפול אונליין.
  8. ערימת הכביסה המקופלת מוכנה לסידור בארון.
  9. בארון הכל מבולגן, וההמשך כבר לא רלוונטי.

אז מה הקשר לפטריות?

מקלות הכביסה שאני רוכשת בסופר הקרוב, נשברים לי בעת התלייה כמו פטריות אחרי הגשם. נכון שאני משאירה אותם בחוץ, אבל הם אמורים לעבוד בשבילי, לא?
הייתי רואה את זה כגזרת גורל, לולא היו לי כמה מקלות כביסה וינטג', ששומרים לי אמונים בשלמות כבר מעל 30 שנה בגשם ובשמש, ומתפקדים בצורה מעוררת השראה.


שרידי מקלות כביסה שנת ייצור 2016

שועל קרבות ותיק משנות ה-80

No comments:

Post a Comment