Saturday, June 29, 2019

ההולי בפושקר

אחרי שעות של שכרון חושים צבעוני במיוחד במרכז פושקר ההומה, יצאתי לכיוון בית המלון, ואז הצטלבו מבטנו. היא חייכה אלי והחזרתי לה חיוך, כאילו לא מפרידות ביננו תרבויות, יבשות ועשרות שנות חיים. רכנתי מולה, והיא החלה ללטף את פני בעדינות, בידיה הקטנות שהיו מלאות באבקת צבע אדום. לא החלפנו מילה. הרגשתי בעננים והתמסרתי לידיה הרכות, לבבי התרחב מהחיוך המתוק שליווה את הטקס, הרגשתי נקייה, אהובה ויפה. רציתי שהרגע הזה לא ייגמר לעולם. 

כשאני מטיילת, אני אוהבת להכנס עם המצלמה שלי לרחובות הצדדים, שם אפשר להרגיש את החיים האמיתיים. אני אוהבת לחפש את האור הנכון שעוטף באהבה את מה שאני רואה, אני אוהבת נוף אנושי, אוהבת לפגוש בתרבות אחרת ובאמנים מקומיים. 

אני מזמינה אתכם לטיול מונחה צילום, לאנשים כמוני - שעבורם לצלם זה חלק בלתי נפרד מההנאה, שיתקיים בחודש מרץ 2020. במרכזו נהיה באירוע הכי צבעוני בשנה, במקום הכי צבעוני כל השנה - פסטיבל הצבע (ההולי) בפושקר.

רוני סזיר מ"דרך נשית" ואני, עובדות בימים אלה על הכנת מסלול הטיול, שבמהלכו נפגוש אנשים ותרבויות, אמנים אותנטיים וצלמים מקומיים בהודו רבת הפנים.


צילום: שוצי

No comments:

Post a Comment