Saturday, August 27, 2016

לרדת מעץ החלומות, או זהירות דאונרים




לרדת מעץ החלומות, או "זהירות דאונרים!!!"

החיים שלי בנויים מחלומות, יש לי ארסנל מלא מהם בשלבים שונים של התהוות. יש לי כאלה שכבכר מסומנים ב-V, כאלה שנמצאים בתהליך מימוש, ואחרים שעדיין בחיתולים. הסטטיסטיקה האישית שלי אומרת שמכל עשרה חלומות שיש לי, אחד צריך להתגשם בשביל שאהיה מאושרת – בדרך כלל זה מצליח לי.
סביבה תומכת יכולה מאד להועיל בהגשמת חלומות, מה שאומר שהאויב הכי גדול שלהם הם ה"דאונרים". הדאונרים הם אנשים קרובים אלינו אותם אנו משתפים בחלומות שלנו, והם מצדם מרגישים צורך עז, לפקפק באוזנינו על אפשרות מימוש אותו חלום. להעצמת דרך חשיבתם, ימצאו הדאונרים את כל הסיבות שבעולם, לשכנע אותנו לרדת מהעץ עליו אנו מטפסים בתקווה, עץ החלומות.
אצלי זה עובד הפוך, דאונר משקיען מאתגר אותי להוכיח שהוא טועה.

                                  

No comments:

Post a Comment