Friday, June 3, 2016

דרך העין שלי


בכל אירוע כיתתי בבית הספר היסודי בו למדתי, מצאתי לנכון להיות על הבמה. בכיתה ב' הצגתי תרגילי ריתמיקה בכישרון בינוני מינוס, בכיתה ד' זייפתי חופשי משירי ארץ ישראל, תוך שאני מקפצת בכוריאוגרפיות סטייל להקות צבאיות, ובסיום של כיתה ח' הגעתי לפסגה, וזכיתי לקבל תפקיד די נחשק בהצגת סיום בית הספר. עד היום אני זוכרת כל מילה מהטקסט שהיה לי שם.
ההצגה ההיא סכמה את מפעל חיי על הבמה, ובגיל 13 חשבתי שמה שבאמת יעשה אותי מאושרת בחיים, יהיה מאחורי הקלעים.
נאמנה למשנתי זאת - בחרתי להיות צלמת, ועבדתי במקום עבודה מסודר מעל שלושה עשורים, הייתי מאחורי הקלעים תרתי משמע. רק מה...עכשיו אני יודעת שמקומי כבר לא רק שם.

במהלך שנות עבודתי צילמתי קרוב ל-15,000 אנשים שונים. למדתי רבות מהם ועליהם, צברתי ניסיון וידע חסרי תקדים.

עם נבחרים מהם העמקתי והמשכתי את הקשר, ויש את אלה שאומרים, ששיניתי להם את החיים. 

את כל אלה צרפתי למה שאני עושה בדרכי החדשה, בה אני מרצה, מעצבת תכשיטים, יזמית, מייעצת וכמובן שבעיקר אני צלמת.




No comments:

Post a Comment